sobota 7. března 2020

Dávám blogu týden, maximálně dva

Ha. Absolutně netuším, jak tu cokoli funguje, ale takhle žiju od střední a zatím to celkem vychází, takže here goes nothing.

Asi by se hodilo říct pár slov na úvod. Problém je, že já tady to vítání a loučení se prostě nějak nedávám. Ty prostřední fáze? Ty prostřední fáze mi docela jdou, takže budu předstírat, že to tu už pár let funguje a prostě po roce běžícího blogu přišel čas představit se, dobře?

Tohle je blog pro moje koncepty, pro moje "rozpracováno", zkrátka pro to, z čeho se zaručeně nestane video na youtube nebo příspěvek na instagramu. Převážně pro knižní věci, ale nezaručuju, že nezabloudím do oblasti filmů a seriálů - zvlášť, když půjde o knižní adaptaci.

Tady by se asi hodilo přiznat, že už jsem si prošla svou řádkou blogů - od osobních přes fan blogy - myslím, že na charmedky.blog.cz jen tak nezapomenu - a ten blog, sakra, pořád visí v online prostoru, neuvěřitelný. Žádný z blogů mi nikdy nevydržel, upřímně se divím, že ještě pořád funguje ten instagram a youtube. Když to přežily tyhle dvě platformy tak dlouho, jak přežily, řekla jsem si, že je na čase po sto letech zase vyzkoušet blog.

Slovy klasika - hlavně se z toho neposrat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

O sérii tak husté, že by se dala krájet

Rozetmění je venku na pultech knihkupectví tak krátce, že ještě pořádně nezaschnul inkoust. Jako člověk, který Nikdynoc podporoval a propago...